سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

شرایط گارانتی

شرایط گارانتی

 

شرایط گارانتی کالاهای فروشگاه اینترنتی آلنو ، نت آراد و فروشگاه مرکز اینترنت آراد به شرح ذیل است

 

مشروط به رعایت شرایط گارانتی، مودم از تاریخ خرید دارای یک سال گارانتی هستند.

  • فاکتور مهر شده فروشگاه که سریال کالا در آن قید شده باشد.
  • تاریخ شروع گارانتی و مدت زمان آن در فاکتور فروش قید میگردد.
  • تمامی هزینه های ارسال کالا به مرکز خدمات پس از فروش به عهده مشتری است.
  • در صورت وجود نقص فنی در سری خاص از محصولات تحت گارانتی ، ما متعهد می شویم که این موضوع را اطلاع رسانی نماییم تا خریداران جهت ارجاع کالا اقدام نمایند.
  • ارائه فاکتور مهر شده جهت تعمیر دستگاه در دوران گارانتی الزامی است.
  • کالای تعمیر شده تعویض شده ، دارای گارانتی باقی مانده و کالای تعویض شده ، فاقد گارانتی باقی مانده می باشد می باشد.
  • اگر در مدت زمان گارانتی کالا از خط تولید خارج شده باشد، با کالای هم‌رده تعویض یا ریالی آن پرداخت خواهد شد.
  • کالاهایی که سریال آنها روی جعبه آنهاست حتما همراه با کارتن و متعلقات باشند.
  • نصب غیر اصولی کالا و صدمات ناشی از آن.

 

شرایط ابطال گارانتی:

  • نداشتن فاکتور یا گم کردن فاکتور
  • مفقود شدن ، مخدوش بودن ، حذف شماره سریال از روی دستگاه ، ناخوانا بودن سریال و عدم تطبیق سریال روی جعبه با سریال دستگاه.
  • باز کردن ، تعمیر و یا هرگونه دستکاری سخت افزاری دستگاه توسط افرادی بجز کارشناسان تیم گارانتی آراد رایانه خاورمیانه.
  • آسیب های فیزیکی( استفاده نامناسب از سوکت های RJ45 و RJ11 و شکستن آنتن مودم های ADSL , VDSL) و الکترونیکی (برق زدگی) و ورود هرگونه مایعات و گرد و غبار زیاد و زنگ زدگی و سولفاته کردن و درجه حرارت نامناسب که نشان دهنده عدم کاربرد صحیح از دستگاه می باشد.
  • استفاده ازذکابل ها و آداپتور های نامرغوب و غیر استاندارد.
  • باتری ها در مودم ها و تجهیزات جانبی و آنتن های مودم و آداپتور شامل گارانتی نمیشوند چون مصرفی هستند.
 
 

جهت دسترسی به خدمات گارانتی با ما در تماس باشید

برگشت به بالا
فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال